Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

October 30, 2010

Home » Keputusan penuh Piala Malaysia 2010 Kelantan vs Negeri Sembilan

Keputusan penuh Piala Malaysia 2010 Kelantan vs Negeri Sembilan





Setelah debaran demi debaran menanti semua peminat bola sepak tanahair. Turutamanya peminat Negeri Sembilan dan juga Kelantan. Pada malam ini Piala Malaysia 2010 telah melaburkan tirainya yang bermakna berakhirlah musim 2010. Perlahwanan akhir antara Skuad Kijang dan Skuad Rusa ini dengan rasminya menyaksikan Kelantan menewaskan Negeri Sembilan dengan mata jaringan 2-1.

Tahun lepas, Negeri Sembilan mengalahkan Kelantan dengan 3-1 di pusingan akhir piala malaysia. Kita telahpun menyaksikankan kesudahan pada malam ini yang penuh dramatik antara kedua dua pasukan dalam mempertahankan dan merebut kejuaraan Piala Malaysia musim 2010 ini.


Tahniah buat Negeri Kelantan kerana julung-julung kalinya telah menjuarai Piala Malaysia pada Musim 2010 ini.Walaupun pada awal permainan skuad Negeri Sembilan telah pun mendahului dengan 1 jaringan. Namun begitu Skuad KeLantan kembali bangkit dan mengejar jaringan. Akhirnya sejarah Kelantan tercipta pada Malam ini di Stadium Bukit Jalil yang menyaksikan Kelantan menewaskan juara bertahan Negeri Sembilan.

Keputusan Penuh Piala Malaysia 2010

Kelantan - 2 Negeri Sembilan - 1

Tahniah Kelantan... gomo kelate gomo...

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..