Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

June 22, 2010

Home » » 20 “Romantic Surprise” yang perlu dalam sesebuah hubungan

20 “Romantic Surprise” yang perlu dalam sesebuah hubungan

Dalam hubungan perkahwinan, ilmu perhubungan adalah sangat perlu di mana, banyak perkara yang perlu kita lakukan bagi menjamin kebahagiaan rumahtangga kekal untuk selama-lamanya. Oh! Dara membawakan 20 perkara romantik dalam hubungan yang harus dilakukan tanpa pengetahuan pasangan.

Romantic Surprise yang perlu dilakukan SUAMI kepada ISTERI tercinta

1. Buka pintu kereta untuknya.
2. Pulang rumah awal-awal sebelum isteri pulang dan masaklah makanan kegemaran dia.
3. Lakukan sesuatu yang biasanya dilakukan isteri seperti iron baju, basuh pinggan, sapu sampah dan sebagainya.
4. Packing baju-baju percutian tanpa pengetahuan isteri, dan bila malam, bawa dia ke mana-mana tempat percutian tanpa di diduga olehnya. Baru-baru ini ianya terjadi kepada Umi Aida di mana suaminya secara mengejut membawanya ke Genting walhal pada awalnya ingin dinner di restoren berhampiran
5. Beli makanan yang istimewa dan layani isteri secara total di bawah cahaya sinaran lilin. Layani dia seperti babak Afdlin Shauki dan Vanidah Imran dalam filem Sepi.
6. Balik kerja terus pergi mandi, then lakukan hubungan seks tanpa perlu menunggu malam.
7. Buat sesuatu tanpa diminta Isteri. Jangan malas! Biarpun isteri anda adalah suri rumah, tidak bermakna semua kerja rumah di bawah tanggungan isteri. Jadikan ianya lebih menarik.
8. Tempah hari cuti kerja tanpa memberitahu padanya, kemudian apply‘kan cuti untuk si Isteri (jika isteri bekerja). Berlakon untuk menghantar dia ke tempat kerja dan semasa dalam perjalanan, pergilah ke tempat yang dia tidak jangka! Dari mood malas pergi kerja, terus gembira habis.
9. Cium pasangan anda lebih kerap dan tidak hanya ketika anda ingin pergi ke mana-mana atau anda pulang ke rumah.
10. Jika anda selalu lupa ulang tahun perkahwinan anda selama ini (mesti Isteri sedih), jadikanlah tahun ini sebagai satu sambutan perkahwinan anda dan pasangan yang paling besar sekali dan paling romantik. Pasti dia akan menangis! Betul..

Romantic Surprise yang perlu dilakukan ISTERI kepada SUAMI tercinta

1. Letakkan nota di kaca depan kereta dan tulislah sesuatu yang romantik dan sign dengan ‘dari isteri tercinta”. Pasti itu hari yang paling gembira untuk si suami pergi ke pejabat.
2. Tinggalkan jejak pakaian anda satu persatu di depan muka pintu dan nantikan suami masuk ke perangkap hubungan seksual.
3. Belikan suami anda apa-apa gadjet yang sekian lama di’idamkannya tetapi sentiasa tidak diizinkan anda atas alasan membuang duit.
4. Lakukan sesuatu yang luar biasa.
5. Pakai pakaian yang anda tidak pernah suka untuk pakai tapi disukai suami anda.
6. Membuat rujukan mengenai perkara yang diminati si suami dan kejutkan suami anda dengan pengetahuan anda yang tidak pernah disangka suami.
7. Lakukan perkara yang disukai suami, di mana selama ini tidak pernah anda sukai langsung seperti menonton bola sepak di stadium, memancing dan sebagainya tanpa sebarang komplen biarpun anda tidak ikhlas langsung!
8. Buat kejutan percutian ke destinasi yang digemari dan diidamkan suami tanpa pengetahuannya sama sekali.
9. Jika si suami bekerja waktu pejabat dan ke kedai berdekatan office untuk lunch bersama kawan-kawan, apa kata anda cuba pula tunggu di kedai tersebut untuk lunch bersama suami tercinta.
10. Sentiasa bermanja dan memuji suami biarpun perkara tersebut tidak anda sukai tetapi disukai oleh si suami. As long ianya tidak memudaratkan suami anda. Janganlah suami pergi kerja lupa salin baju tidur pun anda puji sebagai cantik. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..