Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

June 24, 2010

Ada 3 pengembara yg g msuk utan, tetiba sesat and jumpa gua....
dlm gua tu ada seekor jin, jin tersebut mahu membantu diorang tetap dengan syarat.
Mereka bertiga harus lepak didalam gua itu selama 20 tahun dengan satu permintaan sahaja...
Cina : Saya mahu pmpuan..( maka si ah beng ni masuk la ke dalam gua tu dan enjoy dengnn 1000 jenis pmpuan selama 25 tahun)
Hindu : saya mahu arak ....(maka si hindu ni pn mabuk la slama 25 tahun dgn pelbagai jenis arak export)
melayu ; Saya mahu rokok...................................


* pas 25 tahun, diorng keluar dari gua ngn pnuh gembira.....si Cina keluar ngn anak & cucu2 nya...
si Hindu kuar ngn keadaan pnuh mabuk and hepi...
Tp si Melayu kuar dengan muram....
Maka kedua2 sahabat dia pn tanya ler... " Eh Lebai, ko pesal..?? X hepi ke..? "


lantas Si Lebai trus berkata kepada kawan2 nya " boleh tak korang pinjamkan lighter"......

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..