Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

July 17, 2010

Home » » kan ku undur diri

kan ku undur diri

gemersik halus suara itu
sehalus getaran di angin lalu..
memanggil namaku..
menahan aku dari berlalu

biarkan sahaja..
biarkan lenyap segalanya..
biar terkubur kenangan kau dan aku..
lepaslah genggamanmu...
biarkan aku pergi dalam tenang..

luka yang kau beri
sakitnya seupaya cuba ku atasi..
hadirnya sinar seindah mentari..
jadi penawar indah yang mengubati

biarkan sahaja..
biarkan aku dengan hidupku..
jangan diganggu ceritera perjalananku..
biarkan aku dengan takdir ketentuan Ilahi buat diriku..

kemaafan..
sesuatu dendam yang terindah..
sesuatu yang dapat dilakukan
namun selamanya tak mungkin dilupakan..

biarkan sahaja..
biarkan Tuhan saja
yang membalas segalanya..
pahit yang telah kurasa..

moga hidup ini terusan bersinar
terpancar senyuman
berbunga rasa di taman hati..
dengan izinNya..
dengan redhaNya..

biarkan sahaja..
hidup ku ini dalam ketentuanNya..

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..