Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

July 21, 2010

Home » Kempen barangan buatan Malaysia Grand Prize RM10,000

Kempen barangan buatan Malaysia Grand Prize RM10,000

Jika anda mengaku sebagai rakyat Malaysia yang berjiwa kenegaraan dan prihatin... sertailah kempen ini... sokong barang buatan Malaysia. Negara memerlukan sokongan anda semua.....


Baru baru ni sepupu aku mempelawa untuk menyertai satu kempen menyokong produk dari Nescafe. dimana kempen ini mengatakan setiap penyertaan yang menyokong kempen tersebut. pasti akan dibayar berdasarkan pay clik sebanyak RM0.20 bagi setiap click.

Disamping itu juga, pihak nescafe juga turut menyediakan hadiah utama sebanyak RM10,000 sepanjang kempen ini berjalan. Cara untuk menyertai sangat mudah. clik dan isi borang. Tiada sebarang bayaran yang dikenakan untuk menyertai kempen ini.

NESCAFÉ® Kick Start - Where Dreams Become Reality profile image
SERTAI KEMPEN


disamping itu juga selain kempen nescafe ade juga kempen yang lain. eperti kempen milo dan kempen2 produk produk buatan malaysia yang lain. bayaran yang dibayar tetap sama rm0.20 bagi setiap click. manakala hadiah uatam adalah berbeza bagi setiap produk yang menyertai kempen ini.

Milo Hidup Bola profile image

Jadi jangan lepaskan peluang ini. mari kita sokong kempen in disamping menambah duit. Mana tahu ada rezeki sempena bulan ramadhan nanti... kita lah pemenangnya... untuk menyertai kempen nescafe ni. sila click kat bawah ni.

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..