Harap Sudilah Follow

Sila Klick tanda sokongan kepada blog ini..




PENAJA UTAMA

July 13, 2010

Home » » Kisah kisah cinta

Kisah kisah cinta

Kisah 1

Pada suatu hari Mira telah putus dengan balak dia. Tapi dia takleh nak lupakan balak tu. Dia pun pergi berjumpa bomoh untuk mengubati masalah dia. Bomoh tu berikan air kepada Mira untuk minum. Mira pun minum air tu. Memang betul dia boleh lupakan balak dia. Tapi, dia asyik teringat bomoh tu pulak. Ish ish. Tah macamana bomoh tu datang rumah Mira. Mira pun main dengan bomoh tu. Kini Mira telah beranak lima ngan bomoh tu.

Kisah 2

Mail seorang yg sangat machoo, tapi takda pompuan nak kat dia. Dia pun pergi jumpa bomoh untuk dapatkan minyak pengasih. Setelah dapat minyak pengasih tu Mail pun mencolek ke lengan Tipah, awek yang paling cun kat kampungnya. Timah pun terpikat dengan Mail dan kahwin. Selepas kahwin baru Mail tau Tipah sebenarnya seorang nenek kebayan yang pakai susuk. Masa tengah main baru tau. He he he....

Kisah 3

Syani seorang andartu yang sangat cun. Tapi malangnya dia sangat memilih. Ramai orang dah masuk meminang tapi ditolaknya dengan bermacam alasan. Pada suatu hari ada seorang pemuda masuk meminang, pemuda ni sangat hensome dan kaya. Syani pun menerima lamaran pemuda tu. Tapi malangnya selepas malam pertama pemuda tu terus menceraikannya, "Sebenarnya I kawin ngan u ni sebab I telah dicabar oleh lelaki yang u telah tolak peminangannya itu je,". Maka bertukarlah status Syani kepada janda berhias pula.

No comments:

Post a Comment

Sila Klick tanda penghargaan daripada blog ini..